مراکز آموزش غواصی کیش


مراکز آموزش غواصی کیش

غواصی در سواحلتور کیش زمستان 96 کیش به دلیل مرجانی بودن جتور کیش دی 96زیره و شفافیت آب دریا که امکان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر می سازد جاذبه فراوانی برای گردشگران و شهروندان کیش بوجود آورده و افراد زیادی با رفتن به تور کیش به این تفریح می پردازند.در جزبره کیش دوتور کیش بهمن 96 مرکز وجود دارد که غواصی را به عتور کیش اسفند 96لاقمندان این رشته آموزش می دهند. مراکز غواصی کیش همه روزه (365 روز در سال) تورهای غواصی و اسنورکلینگ را به بهترین دایوسایت های کیش برگزار می نماید. تورهای غواصی به دایوسایت های دور و  نزدیک جزیره کیش و جزیرتور کیش بهار 97ه های اطراف ، دایو سایت های دور ازتور کیش فروردین 97 جزیره کیش. کشتی غرق شده داما ، غواصی عمیق ، غواصی در مناطق مرجانی ، غواصی در آبتور کیش تعطیلات فروردین 97های جریان دار و هر دایوسایتی که شما مایل به غواصی در آن باشید.

 

مراکز آموزش غواصی کیش

 

مراکز آموزش غواصی کیش

 

هتل ایران کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های جزیره است که درتور کیش هتل مارینا نوروز 97 میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با موقعیت منحصر به فرد در کنار مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره قرار گرفته است. هتل دارای 121 اتاق از انواع دو تخته ، سه تور کیش هتل مارینا بهمن 96تخته و سوئیت می باشد که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات صبحانه، یخچال، مبلمان، چای ساز، اینترنت و بالکن می باشند. رستوران هتل در طبقه همکف قرار گرفته است و انواع غذاهای تور کیش هتل مارینا دی 96ایرانی و فرنگی را با بهترین کیفیت برای شما سرو می کند. در مجموعه آبی هتل ایران استخر ، سونا، جکوزی و حوضچه آبسرد قرار دارند که می توانید برای تفریح از آن ها استفاده کنید. دیگر امکانات هتل شامل سالن بدنسازی، آمفی تئاتر، سالن همایش، کافی شاپ، فضای سبز، مسیر دوچرخه سواری، ترانسفر فرودگاهی رایگان و تاکسی سرویس اشاره کرد.تور کیش هتل مارینا زمستان 96

 

هتل ایران کیش 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ارم کیش


هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و در مجموع تور کیش هتل مارینا نوروز 97دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آنتور کیش هتل مارینا اسفند 96را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنتتور کیش هتل مارینا زمستان 96 وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلاتور کیش هتل مارینا دی 96ت، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، تور کیش هتل مارینا بهمن 96سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و... می باشد.

هتل ارم کیش

 

هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل پاریمدان یکی از هتل های 4 ستاره جزیره تور کیش هتل مارینا نوروز 97کیش است که در خیابان رودکی جزیره قرار گرفته است. هتل در سال 1393 افتتاح شده است و به علت خدمات خوب خود بین مسافران تور کیش از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. ساختمان هتل تور کیش هتل مارینا دی 96در 4 طبقه بنا شده و 81 واحد اقامتی در آن وجود دارند که شامل سوئیت و اتاق های دو تا چهار تخته می شوند. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، مینی بار، یخچال،تور کیش هتل مارینا بهار 97 لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر، اینترنت و تلفن وجود دارند. هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها رستوران تور کیش هتل مارینا تعطیلات فروردین 97اصلی است که در طبقه همکف قرار دارد و رستوران دیگر یک رستوران سنتی است که در محوطه فضای سبز هتل قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به زمینتور کیش هتل مارینا فروردین 97 تنیس، کافی شاپ، فضای سبز، کرایه اتومبیل، آتلیه عکاسی، ترانسفر فرودگاهیتور کیش هتل مارینا بهمن 96 و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

رستوران صبای اصفهان کیش


رستوران صبای اصفهان کیش

رستوران صبای اصفهان یکی از رستوران های تور کیش هتل مارینا دی 96کیش است که در میدان امیرکبیر و جنب هتل مریم قرار دارد. این رستوران یک رستوران سنتی بوده و در منوی خود انواع غذاهای سنتی ایرانی را جای داده است. رستورانتور کیش هتل مارینا زمستان 96 دارای دو مکان روباز و سرگوشیده برای نشستن تور کیش هتل مارینا بهار 97است که هر دو فضا دارای تخت های سنتی است. این رستوران دارای ظرفیت 50 نفر می باشد که همه تور کیش هتل مارینا نوروز 97روزه از شما مسافران تور کیش پذیرایی می کند. رستوران های کیش

رستوران صبای اصفهان کیش

رستوران صبای اصفهان کیش